Doprava a platba

PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

 

              V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

 

              Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

 

              V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

 

              V případě, že kupující zboží bezdůvodně nepřevezme, vzniká prodávajícímu nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a dalších nákladů, které prodávajícímu z důvodu nepřevzetí zboží vzniknou.

 

              Před převzetím zásilky od přepravních společností DPD, PPL nebo České pošty je kupující povinen zkontrolovat neporušenost, nepoškozenost obalů zásilky a v případě jakýchkoliv závad (promáčklý obal, prořízlý obal, bouchnutý roh krabice atd..) to neprodleně oznámit přepravci (řidiči) a před podepsáním převzetí zásilky nechat tuto skutečnost zapsat do přepravního listu. Okamžikem převzetí zboží (nebo okamžikem, kdy jste měli povinnost zboží převzít, ale v rozporu se smlouvou jste tak neučinili), na vás přechází odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Toto se nepovažuje za bezdůvodné odmítnutí zboží. V případě poškození, nepřevzetí zásilky nás ihned kontaktujte.

 

              Před převzetím zásilky od přepravní společnosti TopTrans je kupující povinen postupovat následovně:

 

              Přebírání granitových a keramických dřezů: před podepsáním přepravního listu přepravci (řidiči) je nezbytné zboží vyndat z obalu a řádně zkontrolovat, že je skutečně v pořádku a nevykazuje žádné poškození, které mohlo vzniknout přepravou. Granitové a keramické dřezy zasíláme v režimu otevřený balík, kde v průběhu přepravy je obsah zásilky kontrolován při každé překládce. Okamžikem převzetí zboží (nebo okamžikem, kdy jste měli povinnost zboží převzít, ale v rozporu se smlouvou jste tak neučinili), na vás přechází odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží. V případě poškození zboží je kupující povinen zásilku nepřevzít a sepsat s řidičem protokol o poškozené zásilce. Toto se nepovažuje za bezdůvodné odmítnutí zboží. V případě poškození, nepřevzetí zásilky nás ihned kontaktujte.

 

              Přebírání spotřebičů, nerezových dřezů, tectonitových dřezů: před podepsáním přepravního listu přepravci (řidiči) je nezbytně nutné zkontrolovat neporušenost, nepoškozenost obalů zásilky a v případě jakýchkoliv závad (promáčklý obal, prořízlý obal, bouchnutý roh krabice atd..) to neprodleně oznámit přepravci (řidiči) a před podpisem o převzetí zásilky, zásilku rozbalit a zboží řádně překontrolovat a nechat tuto skutečnost zapsat do přepravního listu.

 

Okamžikem převzetí zboží (nebo okamžikem, kdy jste měli povinnost zboží převzít, ale v rozporu se smlouvou jste tak neučinili), na vás přechází odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží. V případě poškození zboží je kupující povinen zásilku nepřevzít a sepsat s přepravcem (řidičem) protokol o poškozené zásilce. Toto se nepovažuje za bezdůvodné odmítnutí zboží. V případě poškození, nepřevzetí zásilky nás ihned kontaktujte.

Odeslat článek známému   Vytisknout